6/29/2011

姊~我們好想你




It's been seven hours and fifteen days已經過了15天又7個小時,
since u took your love away你將你的愛帶走。
I go out every night and sleep all day我每天晚上都出去而白天睡覺,
since u took your love away當你將你的愛帶走。
since u been gone I can do whatever I want當你走了我可以做一切想做的事,
I can see whomever I choose我可以見任何我選中的人。
I can eat my dinner in a fancy restaurant我可以在一間美好的餐廳吃晚餐。
but nothing但沒有發生任何事
I said nothing can take away these blues,但我沒有辦法說什麼話來驅散那些憂鬱
'cos nothing compares因為沒有什麼事可以
nothing compares 2 u沒有什麼事可以與你相比

it's been so lonely without u here好像是非常寂寞當沒有你在這裡
like a bird without a song像是一隻不會歌唱的鳥
nothing can stop these lonely tears from falling沒有任何事能阻止那些寂寞的眼淚墬下
tell me baby where did I go wrong告訴我寶貝,我是哪裡做錯了?
I could put my arms around every boy I see我可以將我的手搭在每一個我見到的男孩肩上,
but they'd only remind me of you但那只是將你從我心中喚起。
I went to the doctor guess what he told me我去看了醫生,猜猜他對我說了什麼,
guess what he told me猜猜他對我說了什麼?
he said girl u better have fun他說,小姐妳應該要去找點樂子了,
no matter what u do不管妳要玩些什麼。
but he's a fool但他真是個傻子。
'cos nothing compares因為沒有任何事可以,
nothing compares 2 u沒有任何事可以與你相比。

all the flowers that u planted mama所有妳種下的花,媽媽,
in the back yard在後面的院子裡。
all died when u went away全部都死了,當妳離去。
I know that living with u baby was sometimes hard我知道跟你一起生活,寶貝,是有點困難的。
but I'm willing to give it another try但我將會再試一次
'cos nothing compares因為沒有任何事可以,
nothing compares 2 u沒有任何事可以與你相比

沒有留言:

張貼留言